Παρακάτω παρουσιάζονται τα εργαλεία και οι υπηρεσίες που θα είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες και χρήστες του FYD, και που θα αναπτυχθούν πλήρως στους επόμενους 12 μήνες:
- Τρία Συστήματα Αναζήτησης ώστε να καλύψει όλες τις δεξιότητες και ανάγκες. Τα συστήματα αυτά είναι:
- Σύνθετο, με έμφαση την κατηγορία του επαγγελματία υγείας (εμφανίζονται όλες οι κατηγορίες) και μια σειρά από άλλες παραμέτρους (γεωγραφική θέση, γλώσσα επικοινωνίας, διαθεσιμότητα, δημόσια και ιδιωτική ασφάλεια κοκ).
- Γρήγορο, με βάση την κατηγορία του επαγγελματία υγείας (με δαχτυλογράφηση σχετικής λέξης πχ Παθολόγος) και γεωγραφικό προσδιορισμό (πχ Χανιά, Κέντρο).
- Γεωγραφικό, όπου αξιοποιείται ο χάρτης της κάθε περιφέρειας και η δυνατότητα του επισκέπτη να εντοπίσει με τη χρήση του κέρσορα (scroll in, scroll out) τη γεωγραφική θέση που τον ενδιαφέρει και φυσικά τους επαγγελματίες υγείας γύρω από αυτή.
- Παρουσίαση των αποτελεσμάτων αναζήτησης ταυτόχρονα σε κείμενο αλλά και σε χάρτη.
- Δυνατότητα εξαγωγής των πληροφοριών του κάθε επαγγελματία από τον χρήστη / επισκέπτη απευθείας με email ή με εκτύπωση ενώ τα εγγεγραμμένα μέλη θα μπορούν να λαμβάνουν τις ίδιες πληροφορίες και στο κινητό τους.
- Παρουσίαση όλων των αποτελεσμάτων με βάση τη γεωγραφική απόσταση από το σημείο αναζήτησης, που μπορεί να είναι εξαιρετικά συγκεκριμένο (πχ μια διεύθυνση ή ένα κεντρικό σημείο ή ένα ξενοδοχείο).
- Δυνατότητα άμεσου εντοπισμού του πλησιέστερου κατάλληλου επαγγελματία υγείας μέσα από το κινητό (smart phones) ή tablet (σχετικό Apps).
- Συνεχή και άμεση ενημέρωση της διαθεσιμότητας του επαγγελματία υγείας, μέσα από τα επικαιροποιημένα ωράρια εργασίας, εφημερίες κοκ Δηλαδή με βάση τα ωράρια που έχει δώσει ο κάθε επαγγελματίας ή ο οργανισμός που καθορίζεις εφημερίες / διημερεύσεις / διανυκτερεύσεις θα μπορεί ο χρήστης να βρει ποιος είναι διαθέσιμος τη στιγμή που τον χρειάζεται.
- Σχεδιασμός διαδρομής προς τον επιλεγμένο επαγγελματία υγείας από μια συγκεκριμένη αφετηρία, με εμφάνιση χώρων στάθμευσης, στάσεις λεωφορείων κοκ
- Ανάπτυξη του συνόλου του περιεχομένου του site σε πέντε γλώσσες και συγκεκριμένα: Ελληνικά, Αγγλικά, Ρώσικα, Γαλλικά και Γερμανικά.
- Δυνατότητα εγγραφής επισκεπτών / χρηστών ως μέλη ώστε να μπορούν να καταθέτουν ερωτήματα αλλά και να δέχονται επικαιροποιημένες πληροφορίες στο email τους ακόμα και στο κινητό τους, για θέματα υγείας που τους απασχολούν.
- Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για κλείσιμο ραντεβού, στο οποίο θα υπάρχει απευθείας σύνδεση του επισκέπτη και χρήστη της ιστοσελίδας με τον επαγγελματία υγείας που τον ενδιαφέρει.
- Ανάπτυξη «καταστημάτων» σε όλες τις πόλεις με έμφαση την άμεση παροχή πληροφορίας (shop in the corner).
- Ανάπτυξη γραμμής 24ώρης επικοινωνίας για εντοπισμό του πλησιέστερου σχετικού και διαθέσιμου επαγγελματία υγείας.
|